Bütün Hikayeleri Sorunsuz Okumak İçin Aşağıdaki Resime Tıkla!

Bütün Hikayeleri Sorunsuz Okumak İçin Sağdaki Resime Tıkla!

8 Mart 2013 Cuma

Annemi zorla ikna ettim

Merhabalar arkadaşlar anılarımdan en zevklisini sizlere anlatmakla gurur duyuyorum. Hala o günler aklıma geldikçe zevkten uçuyorum. Halamın kızının düğünüydü piste dans eden çiftleri gösteren annem Neden sende birini dansa kaldırmıyorsun diye sordu masamız oldukça kalabalıktı babam ve annemin dışında neredeyse tüm akrabalarımızla aynı masadaydık ben nazlanınca dalga geçmeye başlamışlardı leyla halam hadi doğan birlikte dans delim deyip beni kaldırdı masamızdan bir çok kalkan oldu piste dar olduğundan hep çarpışıyorduk bir ara halam anneme değişelimmi abimle dans etmek isterim dedi. Annem kabul edip benle babamda halamla dansa başlamıştık annemi belinde tutmuştum annemse kollarını omuzlarıma koydu bir ara arkamızda bir çiftin izin istemesiyle annemle birbirimize iyice yanaşmıştık sonra ayrıldık fakat bu arada sikim annemin bacaklarının birleştiği yerin tam üzerine değmiş hatta sıcaklığını hissetmiştim nasıl olduinanamıyordum sikim sürekli büyüyordu bunu belli etmemek için kıçımı geri çekince arkamdaki çiftle çarpıştım ve yeniden öne geldiğimde annemin başını göğsüme yasladığını anladım şimdi tenlerimiz yine bir birine temas etmiş ama sikimdeki büyümeyi de annem hissetmişti “hii”diye hayretle durakladı sonra çevresine bakıp oturalım doğan yeter yoruldum diyerek cevabımı beklemeden başı önde yerimize doğru yürüyüp gitti. Öyle utanmış ve korkmuştum ki anlatamam ne düğün boyu nede eve döndükten sonraki birkaç gün annemin yüzüne bakamadım oda benden kaçıyordu sanırım kendimden nefret etmeye başlamış anneme böyle bir şeyi nasıl yaparım diye kendimi yiyip bitiriyordum bir akşam yemekte babam anneme beni göstererek ne var aranızda gene bir yaramazlık yaptı da benden mi gizliyorsunuz diye sorduğunda yüreğim ağzıma gelmişti annem yok canım ne olacak diye söyleyince ben rahat bir nefes almıştım babam ne bileyim küs gibisiniz de.. değiliz neye küseyim aslan oğluma diyen annem konuyu değiştirince iyice rahatladım yemekten sonra hemen odama kapanmıştım uyku tutmuyor sağa sola dönüp duruyordum evde herkes uyumuştu.. Bir ara oda kapımın açılıp içeri biri girdikten sonra usulca kapandığını hissettim tamda dalmak üzereydim başımı kaldırınca annemin bana doğru geldiğini ve eliyle sus işareti yaptığını görerek yatağımda doğruldum gelip yanıma oturunca konuşalımmı oğlum diye fısıldadı. Anne özür dilerim inan bilerek olmadı diye özür dilemek isterken bizi biri görmedi değil mi diye sordu görmediğine eminim beni arkadan ittiren biri oldu bilerek yapmadım neden benden kaçıyorsun o zaman sürekli kortum kızarsın diye biliyorum seni korkuttum bırakıp kaçmamalıydım bu normal sen genç bir erkeksin artık bu yüzden vücudun kadınlara bu tepkiyi veriyor ama bana olmasına açıkçası şaşırdım neden çünkü çevrende bir çok güzel kız var ve üstelik ben senin annenim ama çevremdeki en güzel kadında sensin bak buraya senin psikolojin ilerde bozulmasın diye geldim böyle konuşmamalısın senin güzel olman benim psikolojimi bozmaz herhalde tabi teşekkür ederim iltifatına ama beni değil başka bayanları güzel bulmalısın neden çünkü yapmak isteyeceğin bazı şeyleri benle yapamazsın susmuştuk annem meseleyi hallettiğini düşünürken ben annemle ilk kez konuştuğum bu konulardan etkilenerek yeniden uyanmıştım bunu fark edince etmemiş gibi davranıyordu nasıl söylediğime hala inanamadığım cümleler ağzımdan döküldü. Anne bu gece bunu benimle yap lütfen yalnız bir kez buna çok ihtiyacım var. Annemin yüzünde ki hayreti ve şaşkınlığı gördüğümde söylediklerimin farkına vardım kımıldamadan durdum bana bakıyordu her an bana vuracağını yada çığlık atıp babama şikayet edeceğini biliyordum ve hak etmiştim de yapacaklarını bak sadece bir kez olacak ve bir daha da devamı yok ama sonra kimseye bir şey anlatmak yok tamamı diyerek kalktı ve odamın kapısını kilitledikten sonra tekrar yanıma dönüp ellerini ellerimi tutmak için uzattı ve tutunca beni yataktan kaldırıp sarıldı ve fısıltıyla sessiz olalım tamamı burcukız kardeşimyada baban duyabilir dedikten sonra beni bırakıp demin üzerinden kalkarken dağılan yatağı düzelti doğruldu pencereye gidip tülü bırakarak diğer örtüleri açtı bunu yaparken birbirimizi görelim değil mi dışardan ışık gelsin diyordu. Pencerenin orda bir süre dışarı bakıp tekrar bana doğru gelirken bende ona doğru bir adım attım aramızda yarım adım mesafe kala durduk ellerimiz dokunmak için harekete geçmiş ama ne o nede ben bunu yapamamıştık annem elimi tutarak memesinin üzerine bastırdı avucum dan taşan sert yuvarlak memeyi hafifçe sıktım önce elime ardından yüzüme bakarak bebekken ısırıp acıtırdın biliyomusun diye sordu biraz daha gelerek aramızdaki mesafeyi kapatarak elleriyle yanaklarımı tuttu ve kendi başını bana doğru uzatarak burnumun ucunu yanağımı ve sonra dudaklarımı öpmeye başladı bende ona karşılık verince sarılarak öpüşmeye başladık garip bir zevk her yanımı sarmıştı önünü bir defa önüme bastırıp elleriyle de kalçalarımdan çekerek sikimi amının üzerine bastırdı hoşuna gidiyormu çok ya senin benimde hoşuma gidiyor kollarımı beline sardığım annemle ayakta ne kadar süreyle öpüştük hatırlamıyorum ama ayrıldığımız zaman dudaklarımın şiştiğini sanmıştım ayrılır ayrılmaz annem soyunmaya başlayarak bana sende çıkart üzerindekileri de yatağa girelim dedi seni ben soyabilirmiyim diye atılıp elini tutunca hadi bakalım diyerek ellerini iki yana serbest bırakarak bekledi eğilerek geceliğinin eteklerini tutup kaldırmaya başladım yavaşça diz kapakları baldırları bir üçgeni andıran baldırlarının arasındaki boşluk beyaz kilotun ıslaklığı göbek deliği beyaz süyeni kollarını kaldırınca koltuk altları ve gecelik çıktığında dağılmış saçlarıyla bana bakan yüzünü seyrettim kolları yine iki yana düşünce ardına dolanıp südyeninin kopçasını açtım bunu öyle ustaca yapmıştım ki buna gülümseyerek tepkisini belli etti ellerimin arasından kayıp yatağa yatıveren annem ben soyunurken bacaklarını havaya dikerek kilodunu da çıkartıp yatağın kenarına atıp oturdu ve kilodumu çıkarışımı izledi doğrulduğum zaman önüme bakarak ne kadar büyük bu böyle ağzıma alsam iğrenir misin diye sordu yatağa önce oturdum sonra annem omuzlarımdan çekip yatırdı kendisi yataktan inerek bacaklarımın arasına çömeldi bende az daha ona doğru kaydım iki eliyle tuttuğu sikimin başını sonrada yavaşça geri kalanını ağzına alıp çıkartmaya başladı dudak altlarını ve dilini ağzında gidip gelen sikimle hissediyor zevkten titriyordum karnımda göğsümde elleri dolaşıyor başı sikimin üstünde gidip geliyordu kemik gibi sertleşmiştim ve ucu daha da şişmişti bir süre daha öptü ve kokladı ağzından sikimi çıkardı ve bana küçük emre hazır diyerek doğruldu yatakta ona yer açtım sırt üstü uzanarak gel şimdi şöyle deyince iki yana ayırdığı bacak arasına dizlerimin üstünde yanaştım ellerimi annemin memeleri hizasında yatağa bastırıp üzerine uzandığımda annem sağ eliyle karnımın yanını sol eliyle de sikimi tuttu ve tamam çok güzel işte böyle dur evet yat üstüme tamam şimdi bas dur dur hah şimdi bas bas biraz daha evet olacak eveeet bas baassss ıııhhhhh ay amına sikimi kendi eliyle sokmuştu ve içi sıcacıktı sikimin içinden çıkmamasına özen göstererek iyice yerleştiğimde bende ıhh ııııh diye inleyerek sikimin kalanını ittirmeye baladım girmeyince telaşa kapıldım ve sikim dışarı kaydı annem tamam olsun hadi yeniden sok büyük ya seninki kolay girmiyor diye beni yönlendirdi kararlı bir şekilde yeniden denedim yavaşça ama kuvvetlice sikimi ittim yarısında çekip yeniden yüklendim az bişey kalmıştı çıkarıp yeniden sokunca dibini buldum annem ” Ohhh Emre becer beni oğlum,ohh çok güzel sikiyorsun, damarlarını hissediyorum, dibine kadar bastır, becer anneni” bir iki kez daha çıkan sikimi sabırla her seferinde yeniden amına sokan annemi bir süre sonra yakaladığım bir tempo ile sikmeye başladığımda annem sayıklar gibi çılgınca şeyler söylemeye ve inlemeye başladı “Oh… oh yavrum…sik anneni Lütfen…ıııhhh lütfen… durma hayatım… hiç durma… ohhhh… işte evet bu..oraya yavrum… oh evet.. ahhhhh…evet….ne kadar güzel sikiyorsun beni” artık hızlanmamdan boşalacağımı anladı ve bana daha sıkı sarılıp bacaklarını belime doladı titreyerek ve hırıltılar çıkararak belimin tamamını annemin amına boşaltmıştım yığılıp kaldık o da bende nefes nefeseydik sanki koşmuş gibiydik ben sırt üstü uzanmış elim ayağım boşaldığından hareketsiz kalmıştım ilk toparlanan annem oldu. Böyle olacağını tahmin etmemiştim harikaydın. Gerçekten hoşuna gittimi hemde nasıl artık karın oldum ve sanırım beni sürekli sikmek zorunda kalacaksın annem bunu söyledikten sonra yataktan kalkıp giyindi sonrada geldiği gibi sessizce çıkıp gitti o günden sonra annemle nerede fırsat bulsak sikişmeye başlamıştık ikinci gelişinde odamı ancak sabaha karşı terk etmek zorunda kalmıştı onu sikmeye doyamıyordum devam edecek

5 yorum:

  1. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim fantezi seven gizlilik icinde tanismak dosluklar kurmak istiyom tercihim balikesir ve yakınlardır evli ciftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin bey ben derya hanım balıkesirde yaşıyorum azdım lütfen bana dönün ne kadar çabuk olursa o kadar çok sikişiriz 05513983909

      Sil
    2. Hüseyin bey ben derya hanım balıkesirde yaşıyorum azdım lütfen bana dönün ne kadar çabuk olursa o kadar çok sikişiriz 05513983909

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gizlilik içinde girusebilecek türbanlı yada açık bayan arkadaş arıyorum yanlız yaşıyorum Tekirdağ ve çevresi sadece bayanlar 05352325922

    YanıtlaSil