Bütün Hikayeleri Sorunsuz Okumak İçin Aşağıdaki Resime Tıkla!

Bütün Hikayeleri Sorunsuz Okumak İçin Sağdaki Resime Tıkla!

12 Mart 2013 Salı

Ablasını becerdi hikayesi

Ben necmettin günlerden bir gün evde sadece ablamla ben yalnızkalmıştık ailemin hepsi dügün için evde yoklardı. Ben o gün inanmayacagınız kadar kudurmuştum aklımdan bir kızı becermehayalleri kuruyordum. Ablam saat 8-9 gibi yıkanmak için banyoya girmişti bende ögle kudurmuşumkiablamı banyoda dikizlemeye karar verdim.Ablam banyoya girdikten sonra bende onukapı deliyinde izlemeye başladım ammındaki killar okadar fazlaydıki onlarıjiletle kesmeye başladı.daha sonra kıllarını kestikten sonra o daracık ammına suvurmaya başladı.daha sonra oda okadar azmıştıki iki parmagını alıp o daracıkammına sokmaya başladı ve biraz geçirdikce kendini sıkarak inlemeye başladı. Bende zevkten deli olmuştum ve yalnışlıkla kapıya vurdum ablam necmettinsenmisin diye seslendi bende korkudan onuşamadım ablamda tetirgin olarakmastırbasyon yapmayı bırakıp banyo yapmaya başladı ben artık dayanamayacakduruma geldim ve tıkırdanmaya başladım ve ablam belli etmeden kapının arkasınagelip hemen kapıyı açtı,( bende o an 31 çekiyordum ) bende panikleyerek abladedim oda bana ablan yaaaa dedi gözgöze geldik ve bana içeri girmemi söyledi. Bende hemen içeri girdim ablam çırılçıplaktı o am ne yapacagımı bilmedengözlerim ablamın ammına dalmıstı ablam sonra bana çokmu beyendigini söyleyerekistersen biraz dokunabilirsin bende hayır diyemedim ve dokundum yumuşacık vesicacıktı kendimden geçmiştim. Ablam bana bende iki saattir kendimi tatmin etmeye çalışıyordum dedi vedaha sonra dudaklarımı öpmeye başladı,bende omun küçük göyüslerini yalamayabaşladım ve daha sonra onu sandalyeye oturtarak ayaklarını omzuma atıp o sıcacıkammını yalamaya ve ellerimle gögüs uclarıyla oynamaya başladım ablamda zevkteninlemeye başladı.sonra ablama domalmasını söyledim ve parmagımı alıp onun kocagöt deligine sokmaya başladım ablam inleme seslerini artırmaya başladı ve banaartık ammına sokmamı istedi bende ona oraya olamaz dedim şimdi başımıza belaalmıyalım dedim oda birşey olmaz ammıma geçirmeni istiyorum dedi bende hayırdiymedim ama burda olmazdedim yatak odasına gidelim dedim ve banyodan çıktık. Odaya geldiyimizde ablam parmaklarını gene ammına sokmaya başladı bende onaparmaklarına artık gerek yok dedim sana yetecek bir penisim vardedim ve sonrapenisimi yalamaya başladı öyle iştaklı yalıyorki patlıyacak gibi oldum.Ablamyalamaya bukadar yeter sikimde beton gibi olmuştu daha sonra ablam yatagauzandı. Uzandıktan sonra bacaklarını açarak gel dedi bende ayak uclarından yalıyayalıya sikim ammının oraya kadar geldi ve sonra o beton gibi sikimi alarakablamın ammına koydum ablam yavaş yavaş geçir dedi ama ben ona inat sikimibirden yüklendim ve sikimin yarısı ablamın ammmına girdi ablamda ögle birinlediki yırtıldıgını sandım ama bana hızlanmamı söyledi bende ablamın üstündegidip gelmeye başladım. Ablam zevkten çıldırmıştı ve ammında boşaltmamamı ammı yerine götüneboşaltmamı söyledi bende sikimi onun dar götüne sokmaya başladım ve anidenfışkırdım ve kendimi acayip rahatlamış hissettim.ablamda bana mükemmelsikiştiyimi söyledi

4 yorum:

  1. slm, güzel,hoş tatlı ve seksi bayanlar…gizlilik içerisinde ankara çevresinde hiç unutamayacağınız, heyecan ve macerayı birarada yaşamak istermsiniz.. evet diyorsan ara 05350503505 canlarım yaşım 19 genc ve dinamik bir sevgili istermisin her yaştan kadınlarla ilgilenirim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ VE HİJYENİK GÜVENİLİR OLSUN

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil