Bütün Hikayeleri Sorunsuz Okumak İçin Aşağıdaki Resime Tıkla!

Bütün Hikayeleri Sorunsuz Okumak İçin Sağdaki Resime Tıkla!

12 Mart 2013 Salı

Ama susadım kadını becerdim

Nasıl acıkmışım.Canım deli gibi bir çıtırla sevişmek istiyor.Saat olmuş 10.Msnde kimsecikler yok.Napsam napsam derken,şeytan dürttüüü : Hazırlandım. Gittim İstanbulda bir gece kulubüne.Aman Allahım.Ortalık Ateşli kaltak kaynıyor. Kumral,altında süper mini kot etek,üzerinde beyaz atlet,ayağında ince topuk oldukça yüksek ayakkabıları olan yaklaşık 1.85 boyunda bir hatun içeri girince, tüm gözler istem dışı bana çevrildi.Şöyle bir göz gezdirdim ortama.Hımmmm.Hemen gözüme,barın önündeki masalardan birinde yalnız oturan bir bayan ilişti.Kırmızı bir elbise vardı üzerinde.Minicik.Sapsarı beline kadar saçlar,sutün gibi bacaklar ve tabi tam ağzıma layık iri göğüsler.Dayanammm. Aldım 2 tane Melon Cardinal.Gittim yanına.Sohbete başladık.Kaynaştık.Hafif çakır ettim hatunu,sonra aldım evime getirdim.Salona geçti.Gittim mutfaktan 2 tane bira kaptım.Geldim yanına.O kadar sahoştu ki kafasını yaslamış koltuğun sırtına, bacaklarını açmış,tatlı tatlı sohbet ediyordu.Bende hemen sağında,neredeyse dudaklarım yanağına değecek kadar yakın oturuyordum ona.Sonra öptüm yanağından.2. kez öpecekken,birden ani bir hareketle elleriyle yanaklarımdan tuttu ve dudaklarıma yapıştı.Aman allahım.O kadar müthişti ki dudakları,alev alev yanıyordu.Öpüştük dakikalarca.Aheste aheste. Sonra atletimi çıkardım.İçimde sütyenim yoktu.Verdim ağzına memelerimi.Çok ateşli yalıyordu.Kucağına geçtim.O benim memelerimi yalarken bende onunkilerle oynuyordum.Sonra kalkıp elbisesini çıkarım.İç çamaşırı yoktu.Tabi onu çırılçıplak gürünce çılgına döndüm.Hemen altımdakini çıkardım.Sonra kocaman yatağıma aldım onu.Yatırdım bir güzel.Başladım şeftalisini yalamaya.Ben yaladıkça o inleye inleye kuduruyordu.Harikaydı organı. Tüysüz.Kaymak gibi.Sırılsıklam olmuştu.Offff.Hemen yan yatırdım.Sol bacağını altımdan geçirdim.Sağ bacağını da omzuma kaldırdım.Dayadım kutumu onun kutusuna.İttire ittire sürtündüm.girip çıkar gibi.Yanıyorduk 2mizde.Sonra kalktım.Straponumu taktım.Önümde domalttım kaltağı.Çok güzel poposu vardı.Yaladım bir güzel.Önce vajinasına kökledim.Islattım aleti bir güzel.Sonra yavaş yavaş arkasına sokmaya başladım.İlk etapta canı acır gibi oldu ama sonrasında bir güzel almaya başladı.Yakaladım kalçalarından,kökleye kökleye,tokatlaya tokatlaya düzdüm bir güzel.Ben kökledikçe o "Evetttt,hadi yap beni bebeğim.Ahhhhh" diye bağırıyordu.Harikaydı. Sonra yatırdım sırt üstü.Dayadım şeftalimi ağzına.Dilini vajinamın her yerinde gezdiriyordu.Boşalmak üzereydim.Son bir dil darbesiyle boşaldım ve üzerinden kalkıp kafamı göğüslerinin arasına koydum.Derin derin nefes alışlarını dinlemek için. Tek kelimeyle mükemmel bir geceydi.... özel mesaj bayan erkek farketmez özdelden vaya profil yorumlarınzıı bekliyorum

4 yorum:

  1. slm, güzel,hoş tatlı ve seksi bayanlar…gizlilik içerisinde ankara çevresinde hiç unutamayacağınız, heyecan ve macerayı birarada yaşamak istermsiniz.. evet diyorsan ara 05350503505 canlarım yaşım 19 genc ve dinamik bir sevgili istermisin her yaştan kadınlarla ilgilenirim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. _İstanbul şişli yaşıyorum SEKS için BURADAYIM güvenilir sempatik güler yüzlü biriyim GİZLİLİK - GÜVEN - HİJYEN yaşadıgımı orada kalır evden çıkınca unuturum dışar da görsem bile siz selam vermezseniz tanımam gizlilik güven ve özel hayata saygı önceliğim telefon gelmediği sürece aramam seks performans ım iyidir 1 saatten önce boşalmıyorum penisim 21 cm ilk önce çok büyük alamam diyorlar alışınca içinden çıkartamak istemeyip sakın boşalma diyorlar partnerimin nelerden hoşlandıgını ögrenir o ölçü de onun zevkin doruklarına çıkartamak için elimden geleni yaparım seks öncesi partnerime itifat ederek onu azdırıp gecenin uzun sürmesini saglarım ön sevişmeden ve am yalamadan özellikle ayak uçlarından kulak uçuna kadar yalamadan sekse başlamam seks yaptıgım kadınlar ilk defa seks yapıyor gibiyim kaç defa boşaldıgımı sayamadım ben daha önce hiç seks yapmamışım gibi sözleri daima her ilişki sonrası söylerler NOT :profesyonel masörüm seks öncesi ve sonrası masaj yaparak vüçudu sekse dinç ve enerjik başlatarak enerji dolu bitiririm UNUTULAN DEGİL İZ BIRAKANIM YAŞ 35 BOY 1.85 _KİLO 80 TEL 0538-376-98-18 ALİHAN ÖZELE AÇIK ÖZELDEN ARA KONUŞALIM SADECE BAYAN ARKADAŞLAR VE SADECE SEKS ARKADAŞLIGI EVLİ BEKAR FARKETMEZ SIRDAŞ VE HİJYENİK GÜVENİLİR OLSUN

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

    YanıtlaSil